Returnări și reclamații

Nu vi se potrivește mărimea? Nu sunteți mulțumit de produs? Am trimis ceva greșit?

Am simplificat procesul de returnare și reclamație. Puteți crea un nou caz în doar câteva clicuri. Acest pas nu poate fi omis, dar vă vom ghida prin el, astfel încât să îl puteți gestiona cu ușurință. În formularul online, aveți și opțiunea de a achiziționa direct transportul pentru retur. După crearea așa-numitului „caz”, vă vom trimite un link la adresa dvs. de e-mail, astfel încât să aveți întotdeauna o imagine de ansamblu asupra situației în care se află solicitarea dvs. Pregătiți numărul comenzii și adresa de e-mail și haideți să începem.

 

Notă: Dacă doriți să achiziționați o etichetă de retur prin sistem, vă recomandăm insistent să alegeți transportatorul GLS către un punct de predare, care este cea mai avantajoasă opțiune dintre cele disponibile.

 
 Schimbare rapidă a produsului!

Dacă doriți să schimbați pantofii din orice motiv, puteți face acest lucru în termen de 14 zile de la primirea coletului. Mai întâi, trebuie să returnați produsele achiziționate inițial prin intermediul butonului „Returnați comanda”, pe care îl puteți găsi mai jos. Apoi, trebuie să parcurgeți toți pașii pentru returnarea produselor printr-un formular foarte simplu. Cu toate acestea, trebuie să creați o nouă comandă pentru noile produse!

Adresa pentru returnarea produselor cu transport propriu:

Botan shop s.r.o.
Josefa Kotase 51/26
Havířov - Dolní Datyně
736 01  Republica Cehă

Tel: +40 31 229 4581

Înainte de a trimite coletul prin transport propriu, trebuie să completați formularul online accesând butonul „Returnați comanda” de sus și să alegeți transportul propriu!

Produsele returnate nu trebuie să fie folosite, murdare, deteriorate sau altfel alterate și trebuie returnate în ambalajul original! Prin urmare, nu lipiți cutia sau ambalajul cu bandă adezivă, nu scrieți pe ele și nu le alterați în niciun fel. Acestea fac parte din produse și nu doriți să primiți expedierea într-un colet deteriorat :) Solicităm o rambursare mai mică pentru orice deteriorare a ambalajului.

Informații detaliate găsiți în termenii și condițiile magazinului.