Garanție și reclamații

Garanție

Durata perioadei de garanție este reglementată de dispozițiile relevante ale Codului civil, în vigoare. Dacă nu este specificat altfel, perioada de garanție pentru consumatori este de 24 de luni.
Perioada de garanție începe să curgă din momentul preluării mărfii de către cumpărător. Perioada de garanție se prelungește cu durata reparației în garanție.

În funcție de natura defectului, cumpărătorul are dreptul:

  • în cazul unui defect remediabil, la remedierea gratuită, corectă și la timp a defectului. Dacă acest lucru nu este posibil, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produsului sau a componentei defecte. În cazul în care nici această opțiune nu este disponibilă, se poate solicita o reducere proporțională a prețului de achiziție sau rezilierea contractului de vânzare;

  • în cazul unui defect iremediabil care împiedică utilizarea normală a produsului, are dreptul la înlocuirea produsului. Dacă înlocuirea nu este posibilă, clientul are dreptul la rezilierea contractului de vânzare.

Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produsului care erau prezente în momentul preluării de către cumpărător sau care apar în perioada de garanție. Garanția nu se aplică produselor pentru care perioada de garanție a expirat la momentul depunerii reclamației. De asemenea, nu acoperă uzura normală cauzată de utilizarea obișnuită a produsului sau utilizarea în alte scopuri decât dansul.
Nu se consideră defecte modificările materialului corespunzătoare duratei de utilizare, nici daunele cauzate de întreținerea necorespunzătoare, manipularea neglijentă, deteriorările mecanice sau utilizarea incorectă a produsului.
Toate produsele trimise sunt supuse unui control riguros de calitate.

Reclamații

Dacă doriți să depuneți o reclamație, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la: info@pantofidansatori.ro

Trimiteți coletul cu produsul reclamat, o copie a facturii și o scrisoare care să conțină informații despre defectul reclamat la adresa:

Botan shop s.r.o.
Josefa Kotase 51/26
Havířov-Dolní Datyně
736 01
Republica Cehă

Trimiteți coletul doar prin metode obișnuite de expediere. Coletele trimise cu ramburs nu vor fi acceptate!

Termenul de soluționare a reclamației, inclusiv remedierea defectului, este de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Vânzătorul poate conveni cu cumpărătorul prelungirea acestui termen. În cazul depășirii termenului maxim, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produsului cu unul nou. Dacă înlocuirea nu este posibilă, are dreptul la rezilierea contractului de vânzare.